Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Cafetaria Amin Deluxe. Meer weten? Ontdek meer
Fatima
6 jun 2026 om 19:20
heerlijk
Desiree
31 mei 2026 om 23:25
Wederom heel lekker!
Bagdad
28 mei 2026 om 21:57
Eten was echt vies niet normaal en niet eens goed gebakken zat bloed aan die hotwings haren nog aan die kippen poten
Patience
19 apr 2026 om 9:51
The food took over an hour. But delivery guy was nice and the food was also very good will definitely order again
Murzyn
29 mrt 2026 om 7:23
Było smaczne
Ömer
28 mrt 2026 om 20:14
Ik had kip en pizza Margarita besteld en de kip was lekker, maar daarentegen de pizza het smaakte helemaal niet vers en er was een schimmelsmaak erbij. Voor de rest was alles prima buiten de versheid en de nare smaakje.
K
24 mrt 2026 om 20:55
lekker en super snel!!
Yassin
22 mrt 2026 om 19:00
Eten werd erg snel bezorgd en was echt heerlijk.
Younes
18 mrt 2026 om 20:59
Ik kwam toevallig via Thuisbezorgd bij dit eethuis terecht, maar wat een fijne verrassing! De bestelling werd perfect op tijd bezorgd en het eten was ook nog eens heerlijk. Zeker een aanrader, ik bestel hier graag nog een keer!